|
|
ПАМ'ЯТКА ЧИТАЧА
1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в який розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
2.
Пам’ятай, що читання – одне з
найважливіших занять у самоосвіті і
ставитися до нього треба серйозно.
3.
Слід урізноманітнювати прийоми і
способи читання.
4.
Читаючи, думай, шукай головне, основне,
найістотніше.
5.
не поспішай, не “ковтай” книгу,
вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
6.
Домагайся, щоб кожне речення, кожне
слово, термін, фраза були добре зрозуміли,
не залишай незрозумілого.
7.
Читай олівцем в руках, роби потрібні
помітки.
8.
Обов’язково конспектуй прочитане.
Конспект зберігається надовго, прочитане
забувається.
9.
Розпочату роботу доводь до кінця. Не
залишай книжку недочитаною – головне може
бути попереду.
10.
Прочитавши,
обдумай, чого навчила тебе книга.
11.
Прочитане
спробуй пов’язати з життям, і практикою,
досвідом. Добре при цьому придумати (знайти)
приклади, що підкріплюють прочитане.
12.
Не забудь пов’язати
те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і
уявити його в системі знань.
13.
Не поспішай
кликати на допомогу інших, коли щось не
зрозуміло. Намагайся розібратися
самостійно.
14.
Де потрібно –
змушуй працювати і уяву.
15.
Читай не тільки “зліва направо”, а й
повертайся до прочитаного: повторення –
найкращий засіб закріплення прочитаного.
16.
Навчись
критично сприймати прочитане.
17.
Обов’язково
ознайомся з рецензіями і відгуками на
книжку: один розум добре, колективний –
краще.
18.
Раніше ніж
критикувати книгу, добре розберись у ї
змісті.
19.
Чужу критику на
книжку читай після того, як прочитаєш
книжку.
Чотири
завдання, які повинні бути розв’язані під
час читання.
Перше
завдання при читанні – це зрозуміти і
засвоїти прочитаний матеріал.
Друге
завдання – продумати прочитане.
Третє
– зробити з прочитаного потрібні для пам’яті
виписки.
І, нарешті, четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.
|
|