ВІДДІЛ
ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ
НАШ ДЕВІЗ:
«МАКСИМАЛЬНА ДОСТУПНІСТЬ, СУЧАСНІСТЬ ТА ВІДКРИТІСТЬ!»
До відділу обслуговування центральної бібліотеки входять: сектор
абонементу, сектор читальної зали, сектор інтернет-центру,
сектор інформаційно-бібліографічного обслуговування. Основне
завдання відділу - систематична і цілеспрямована популяризація
книги, обслуговування різних груп користувачів, виховання
культури читання, надання інформації та послуг, що задовольняють
різноманітні читацькі потреби.
На абонементі читачі мають можливість самостійно вибрати
потрібні їм книги з історії, права, філософії, педагогіки,
медицини, спорту, мовознавства, літературознавства тощо. Багатим
та різноманітним є фонд художньої літератури, що забезпечує
більшість читацьких потреб. Фонд систематично поновлюється
новинками сучасної літератури, які завжди можна побачити на
постійно діючій виставці «Нові надходження». Юнацька кафедра
обслуговує молодіжний контингент користувачів бібліотеки, сприяє
всебічному розвитку особистості і координує роботу відділу з
питань виховання молоді та юнацтва.
У читальному залі зосереджено найновішу і найбільш запитувану
різногалузеву літературу. Тут представлено універсальний фонд
друкованих видань: широкий вибір словників, довідників,
енциклопедій, література з економіки та банківської справи,
правові та нормативні документи. Читальна зала розрахована на 48
місць, в затишному приміщенні якого проводяться семінари,
лекції, бесіди, зустрічі з цікавими людьми, творчі вечори та
інші масові заходи.
Сектор
інтернет-центру
Сектор Інтернет-центру створений з метою забезпечення вільного
доступу користувачів до мережі Інтернет. На сьогоднішній день
Інтернет-центр у центральній бібліотеці це:
· 7 робочих Інтернет-станцій;
· швидкісний канал зв'язку;
· сучасне комп'ютерне обладнання;
· зручне приміщення;
· індивідуальні консультації для всіх, хто потребує допомоги
спеціаліста при роботі в Інтернет;
· курси комп'ютерної грамотності навикам роботі на ПК для людей
старшого віку.
У нашому Інтернет-центрі можна БЕЗКОШТОВНО і БЕЗПЕЧНО:
- скористатися доступом до Інтернету;
- отримати кваліфіковану інформаційну допомогу;
- пройти іспит для визначення рівня володіння державною мовою;
- отримати консультації щодо окремих можливостей та послуг Дії.
|